Hello world!

Hallo allemaal! Omdat we voor het vak web 2.0 een blog aan moesten maken bestaat dus vanaf vandaag: sharonvanbommel.wordpress.nl

De eerste opdracht was je internet-routine beschrijven dus dat zal ik bij deze ook even doen. Als ik thuiskom van school klap ik mijn macbook open en check ik als eerste mijn email, ik mail wat heen en weer met bedrijven over nieuwe producten, kijk of ik nieuwe comments heb op een van mijn video’s en reageer daarna dus ook op de youtube comments. Als ik dan toch op youtube ben zet ik daar meteen een muziekje op. Twitter en Facebook komen daarna, via mijn iphone word ik al de hele dag op de hoogte gehouden van updates maar je weet maar nooit wat je gemist hebt. Als ik een nieuwe video heb opgenomen bewerk ik daar alvast een stuk van, maak foto’s van opgestuurde producten en schrijf ik soms een nieuwe blog op mijn ‘echte’ website looksbysharon.com

En natuurlijk maak ik tussendoor ook nog huiswerk…

https://i2.wp.com/www.slashgear.com/wp-content/uploads/2009/02/apple_17-inch_macbook_pro-480x301.jpghttp://rmlaflam.files.wordpress.com/2011/09/i-love-social-media.jpghttps://i2.wp.com/blog.abovomedia.nl/wp-content/uploads/2011/04/social.png

Een Reactie op “Hello world!

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Geef een reactie

